Missat!

Såg nu när jag gick in på kommentarer fliken att jag missat massor med kommentarer från flera månader tillbaka. Ber om ursäkt om ni känt er ignorerade. Bloggen måste helt enkelt ha missat att "visa" nya kommentarer. Tack iallafall för alla kommentarer om allt :) hehe.
Fortsätt kommentera, kul att få :) Fråga saker, nåt speciellt ni vill veta? Jag ska skriva förlossningberättelse, förlåt att jag är seg men tiden har inte funnits till att sitta länge vid datorn. Men den kommer, ha tålamod :) Men som sagt, var inte blyga med att kommentera :)

Jag har en fråga.
Nellies pappa, min pojkvän Kimwell, är halvfilipin (hans mamma är från Filipinerna), alltså har han bruna ögon. Nellie har än så länge riktigt blåa ögon men har hört att det kan ta upp till ett halvår innan den "riktiga" färgen kommer fram. Men tycker att hon borde fått bruna ögon nu om hon skulle ha det.. tror nämligen att hon kommer ha blåa ögon. Lite fränt ändå att vara lite asiatisk med blåa ögon :) Men bruna ögon är så himla fint det också. Spelar såklart ingen roll vad hon får/har. Men min fråga är: Finns det någon som läser som har barn eller som vet någon eller som själv fick bruna ögon sent eller som har blåa ögon fast någon av föräldrarna har bruna? :) Bara lite kul att veta. Ibland ser det ut som att hon har bruna ögon fast dom är riktigt blåa. Låter jätteflummigt..men så är det :b

Jaja, kommentera iallafall..nåt ni saknar tex bilder? mer eller mindre om saker jag skriver? Jag skriver ju som sagt väldigt osammanhängande i alla inlägg så känns som jag får med allt möjligt. Men kul att veta vad ni tycker!

Hadetsåbra.
Pussohej!

Gravid och sommar <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Linn!

det du pratade om med ögonfärgen, min pappa är jätte mörk med bruna ögon och svart hår, jag har fått ögonen men tyvärr sandréfärgat hår, tackar hårfärg!, men min lillasyster däremot har blont hår och blå ögon från sin mamma trots pappas starka färger:)



All lycka till familjen,

/jennie (dansade på nerikes ;p )

2011-09-19 @ 20:59:18
Postat av: Emma

Har Kimwells pappa blå ögon? Bruna ögon är dominant, men i vissa fall då båda föräldrarna har anlag för det kan barnet ändå få blå ögon. Sannolikheten är inte jätte stor men det är heller inte konstigt. Fint med blå ögon så blir bra oavset vad hon får.

2011-09-21 @ 06:54:53
Postat av: Johanna

Jättemysigt att följa din blogg! Nellie är såå söt!



Jag hade samma funderingar med Felicias ögon! Både jag och hennes pappa har rätt mörka, men hon har ljusblå och även fast hon är 7 månader så har de bara blivit ljusare blå =P



2011-09-23 @ 09:37:53
URL: http://nakeddays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0