lillpluttaaan

Hon har blivit så stor. Har rensat ur alla storlek 50 kläder idag. Nu har hon 56 men kan även ha 62 på vissa kläder bara att dom är lite stora :P
Idag har jag inte gjort nåt speciellt, hunnit med att städa lite. Annars bara tagit det lugnt och myst med Nellie. Gjorde en riktigt god lunch. Improviserade lite grann.. Det blev en tonfiskröra som jag gjorde själv, tomater, stekt haloumi och avokado sen vitlöksbröd på sidan av. Riktigt gott!

Kimwell kom hem för en stund sen så jag ska bara hoppa in i duschen sen ska vi ta tag i städning på allvar här hemma.
På söndag "flyttar" vi till mamma och pappa i minst två veckor för på måndag kommer dom hit och renoverar massor ( har nog nämnt det i förra inlägget). Så igår var jag och valde tapet till sovrummet och golv till sovrummet,hallen och köket. I köket blir det även nytt kakel och badrummet kommer bli helkaklat, nytt golv och handfat samt skåp osv..alltså helrenoverat badrum :) Sen ska vi köpa en tvättmaskin att ha därinne. Ska även köpa en bänkdiskmaskin i köket, finns inte möjlighet till att ha en vanlig stor diskmaskin för då skulle man behöva ta bort ett skåp vilket dom inte kan göra. Men blir skönt att ha en diskmaskin överhuvudtaget, enkelt att bara ställa in disken :)
Spännande att se när allt är klart :) Kommer bli snyggt!

Jaja, duschen var det ja..
Hadetsåbra.
Pussohej!


Jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0