Idag

står bakning på schemat :) Ska baka en chokladtarte, det såg gott ut i receptboken haha. Sara kommer hit snart och hjälper till :) Annars har jag inget speciellt planerat. När kimwell kommer hem ska vi åka till mamma och pappa och hämta filmkameran (okej, nu fick jag hjärnsläpp, säger man videokamera eller filmkamera?! jaja). Ska börja filma massor på lillan :D Vi har inte ens en vanlig digitalkamera, tar kort med mobilen. Min kamera gick sönder för ett tag sen och sen köpte v en ny men den var sämst så vi lämnade tillbaka det, har inte blivit att vi köpt en ny efter det. Vill ha en riktigt bra ordentlig systemkamera, men det kommer kosta så det får vänta tills vi köpt annat nödvändigt(om ingen snäll själ vill ge mig en kamera?! ;) )

Igår var jag och Nellie på Bvc igen efter två veckor. Nu är hon 54 cm lång och vägen 4450 g, helt otroligt vad hon växer. Följer kurvan väldigt bra :)
Vi har börjat med Minifom nu sen ett par dagar tillbaka, verkar funka iallafall.

När vi kom hem var fastighetsskötaren här. Vi ska få det renoverat lite överallt här hemma så vi skulle bestämma lite saker. Ska till deras kontor på onsdag och välja tapet och golv. Det kommer ta 2 veckor med kök,sovrum,hall och badrum. Under dom veckorna får vi bo hos mamma och pappa. Ska bli så skönt när det är gjort, att kunna sätta igång att göra iordning allt här hemma med hyllor och lite sånt :)

Måste gå..
Hadetgott!
Pussohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0