duktig tjej

Wow, jag är helt chockad. Nellie fick mat igår runt 20.00, sen bytte vi blöja och satte på henne pyjamas, la henne i vagnen med sin nalle(är ett lamm men jaja) och filt på sig..somnade direkt. Jag och kimwell la oss efter tolv så då la vi henne i sin säng som står bredvid oss. GIssa när hon ville ha mat sen...?! Kl 6 på morgonen :O Helt sjukt..är det ens bra, att inte ha ätit på ca tio timmar?! Jag trodde hon skulle vilja ha mat då vid 2,3 men nej. Skönt iallafall :)

Efter hon åt så hade vi lite skrattfest. Hon log och smajlade massor..så himla kul, hon gör det massor om dagarna haha..det gör verkligen ens dag när hon tittar på en och ger en världens sötaste leende :) <3
Hon har annars sovit hela morgonen så jag har hunnit göra mig iordning i lugn och ro, duschat ätit frukost, sminkat o fixat håret, klätt på mig, tagit en kopp kaffe. Hon vaknade för en stund sen och fick hicka men nu ligger hon på mina ben och blundar samtidigt som hon snuttar på nappen :b
Ska snart klä på henne kläder, sen kommer hon snart vilja ha mat. Var fjärde timma ungefär, ibland mindre, ibland mer. Nu äter hon oftast 150ml, gör alltid iordning så mycket så får hon äta det hon orkar, oftast blir det allt.

Hennes sovrutiner på dagarna har jag inte koll på, sover lite då och då. Men ska nog försöka komma ihåg när och hur länge hon sover på dagarna. Men alltid när hon ska sova för kvällen får hon nallen, tror hon börjat förstå att när hon får den så är det sovdags. Hon somnar alltid :)

Idag ska jag och nellie upp på stan och träffa Emma och Louise, ska hem till Louise :) ska bli så kul att träffa dom igen.

Tack för de kommentarer jag har fått om förra inlägget :) Kimwells pappa har blåa ögon. Spelar absolut ingen roll vilken ögonfärg hon kommer få/har, allt är fint :)

Hadetgott!
Pussohej.

Jag eller Nellie?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0