choklad!

Är såå sugen! Och nu när jag inte ammar längre så får jag ju faktiskt äta massa choklad, men det blir lite för mycket när jag väl tar en bit. Sen är hela 200g chokladkakan slut. Inte bra, men så jäkla gott. Får ta det lilla lugna...

Funderar på att göra ett träningschema som jag kan göra här hemma. Måste sätta igång att komma i form igen. Vill ha tillbaka musklerna, dom är ju inte kvar alls :p
Men jag har iallafall gått tillbaka till min vikt jag vägde innan graviditeten. Det gjorde jag nog första veckan efter förlossningen så det gick snabbt. Men som sagt, musklerna syns ju inte till nånstans.

Snart kommer min syster Sara hit :) Hon har även med sig massa kläder som hon rensat ur så ska få det jag vill ha därifrån :) .. Nu kom hon så nu ska jag vara social hehe :P

Hadetgott.
Pussohej!

Vill fortfarande ha sommaaaar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0