winter

Äntligen har jag köpt en vinterjacka. Det var på tiden tycker jag efter att haft samma i 5 år. En kort skinnjacka och en lång tjockare jacka som inte värmer så bra. Så ÄNTLIGEN :D

Som svar på en fråga om varför vi inte kan ha kvar katterna.
Ossi har vi inte haft nu på några månader, en kompis har honom. Zoe och Ossi funkade inte så bra ihop tillslut.
Och Zoe behöver så mycket uppmärksamhet vilket jag inte har tid till att ge. Låter kanske jättelöjligt men det är fler anledningar så vi har bestämt oss att vi inte kan ha henne heller. Hade funkat bättre om Nellie varit äldre, men nu är så inte fallet :b Än så länge har inget hört av sig om Zoe så skicka ett mejl om ni är intresserade. Gå in på blocket.se så finns annonsen där och min mejl :)

Har varit hos Hanna med Danni och Nellie imorse, ätit frukost där, så mysigt så :)
Sen skulle hanna iväg till skolan. Vi andra mötte upp Linda på stan och shoppade lite sen fikade på Bara Vara :)
Kl 18.10 ska jag vara hos tandläkaren för undersökning..hmm längtar inte. Sen kl 19 ska jag och Rebecca träna på friskis och svettis :)
Ses där!

Pussohej.

Miss my belly ;b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0