parteeey!

Igår hade vi fest här hemma, hade riktigt kul! Tack allihopa :) Höstfest/födelsedagsfest för mig och Hanna. Hanna fyllde igår. GRATTIS ÄLSKADE VÄN :D <3

Ska dricka upp min stoora kopp kaffe och sen sätta igång med städningen, jippie ;) Näe men det kommer gå fort. Har ju Kimwell som hjälp också, måste först få upp han ur sängen hur nu det ska gå.
Saknar min lilla älskling så fruktansvär mycket nu :( usch vad jobbigt det är. Men bara bra för henne att kunna vara hos andra också. Känna att hon är trygg i andras händer. Men svårt är det, vill ju krama min lilla älskling, pussa på henne, se hennes fina leende :D ojoj, låter som hon varit borta hur länge som helst. Men spelar ingen roll om det är en dag eller en vecka, saknade är enooorm! Har ju inte varit ifrån henne under en natt förut. Får skynda oss städa nu.

Dagens schema:
Kaffe
Städa
Handla till kalas för släkten imorrn
Hämta pluttan
Åka hem
Mysa
<3

Justja, ni som har bilder från igår får gärna skicka dom på mejlen eller nåt :)
Säg till ni som har :)

Hadet.
Pussohej!

Gammal festbild. Tror midsommar 07.

Danni, jag och Hanna :)

 

Danni och jag Nyårafton 07/08

Vi lyckades välta granen, ops!

 

Jag och min fina Hansipansi :)
Midsommar 07

(Har så sjukt mycket roliga gamla bilder, får ta ett inlägg och lägga upp massa tihi)

Kommentarer
Postat av: Dani

Åh herregud! Hahah vilka bilder. Tack för en underbar kväll Linn <3

2011-10-16 @ 18:02:19
URL: http://Doublesessions.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0