no more

Kattlösa på lördag. Kom en pappa med sin son idag och träffade Zoe. Dom blev såklart förälskade i henne, hur kan man inte :) Tråkigt att inte ha henne kvar, men det är bäst för henne. Så får hon mysa och leka med sonen :)

Tog ju bort leverfläckar igår, såå skönt att dom inte är kvar. Två på ryggen och en till typ på magen. Så nu slipper jag oroa mig för att dom ska vara farliga osv..Får dock inte träna fören dom ska ta bort stygnen vilket är om två veckor :/ Men får köra riktigt hårt då istället.

Idag var Linda H här också på dagen, så mysigt så :)
Annars har jag betalat räkningar vilket är så jäkla kul att veta, jag vet...sorterat papper och satt in i pärmar, JAG VET vad intressant ;)
Mamma var förbi en sväng och hämtade ett rosa band som förmodligen kommer sitta upp inne på krämaren. En kompis till Jennie som gjort bandet och jag har skrivit texten o gjorde lite röda fina hjärtan också :)


Nu ska jag kolla på nåt bra, sen sova!
Hadet.
Pussohej!

Vem tycker om att flyga?! Joo, NELLIE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0