inte som planerat

Jag och Kimwell sa att från och med denna vecka ska vi gå och lägga oss senast elva..hmm, vad är klockan nu tro? Jo det är snart tolv. Jaja, lite får man väl synda. Jag har faktiskt precis diskat så då tycker jag att det är okej :P
Ska sova nu iaf.

Imorrn blir det städning här hemma. Sen kl 14.00 ska jag vara hos läkaren för att ta bort några leverfläckar, ÄNTLIGEN! Efter det ska jag och syrran träna och därefter hem, duscha, sen dra till Marieberg för att shoppa till Halloween ;) Och förmodligen åker vi förbi mamma pappa och Jennie som kom hem idag från Teneriffa :O avundsjuk, ja lite (mycket)..
Hoppas inte Nellie blir dålig imorrn pga vaccineringen :( Håll tummarna för att hon ska må bra :)

På torsdag kommer det några för att träffa Zoe, så förmodligen har vi inte henne kvar så länge till.

Gonatt gott folk.
Pussohej!

Nellie sover alltid i sin säng på nätterna men den morgonen kände vi för lite familjemys i våran säng :) Sådan far sådan dotter, somnade båda två <3

 

Sömntutan <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0