Hemma igen!

Fick komma in i helgen i lägenheten och har nu kommit iordning hyffsat igen :) Såå fint blev det, är supernöjd.
Har varit 3 mysiga veckor hos mamma och pappa, uppskattas massor att vi fick vara där :) <3 Men nu är det skönt att ha kommit hem :)

Nellie har börjat dreggla en massa och stoppar in handen i munnen och biter tag, varför? Jo, hon håller på att få en tand. I övre delen av tandköttet känner man en liten vass bit. Hon är idag lite mer än 2 månader så lite väl tidigt, men kan ju ta ett tag innan den kommer fram helt. Tur nu att jag inte ammar, inte så skönt då kan jag tänka mig ;)

Nu ska jag massera mannen i hopp om att han kan klia mig på ryggen lite tihi ( såå skönt )

Hadet.
Pussohej!

Nellie har även varit väldigt nära på att rulla runt, så nu får man ha koll hehe :P


Kommentarer
Postat av: Julia

Gullunge!! Måste se er snart <3

2011-10-12 @ 20:39:07
URL: http://billylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0