FREDAG

Som vanligt så är det ju ÄNTLIGEN FREDAG!
Kl 14 kommer Hanna, Lina och hennes dotter Olivia :) Ska mysa, fika, äta lite och sen fixa lite inför kvällen för ikväll är det fest här hemma :) Nellie ska vara hos sin mormor och morfar till imorrn bitti. Kommer vara första natten utan min lilla bebis :( Kommer sakna henne såå! Men hon är i goda händer :)

Måste bara säga, vilka fina grannar man kan ha. Dom är supertrevliga och säger till en att det är bara att komma förbi om vi behöver hjälp med något eller vad som helst. Har träffat på alla utom en familj och alla är riktigt trevliga. Men kanske inte är så konstigt när de förut hade en alkolist som pissar utanför dörren och röker innanför porten som granne.

Ska ta och äta frukost nu medans tussan ligger och sover.
Jag ska i nåt inlägg skriva varför jag heter Pylsan hehe. Har hört att folk inte riktigt förstår sig på namnet ;) Snart får ni veta!

Ha en mysig fredagskväll :)
Pussohej.

En frisyr som jag hade några gånger när jag jobbade vilket drog till sig en hel del uppmärksamhet :b

 

Mamma&dotter<3 detta var nog några veckor sen.

 

Glader.


Våran lilla knubbis ;)<3

Kommentarer
Postat av: Hanna Ohlsson

hörru sötskrutt, du måste skaffa en ordentlig kamera innan det är för sent att ta bebis bilder på nellie ju. Ni kommer ångra er annars tror jag.

Ses snart stumpan! Puss <3

2011-10-14 @ 10:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0