Bebisar

Idag har det varit 3 st söta bebisar här hos oss :) Ludvig, My och Nellie! Mammorna är då Sandra till My och Nattis till Ludvig :)
Fikat och myst med våra små sötnosar! Riktigt trevligt att träffas :)

Imorrn kommer det ännu fler bebisar hit, vet dock än inte hur många men vi får se. Det är några från föräldragruppen som kommer.
Kommer rulla fram efter all fika man kommer klämma i sig denna vecka :b Men gott är det! Och kaffe är ju ett måste.

Håller nu på att fortsätta med att bränna ner filmer och bilder på Nellie på skivor. Har börjar nu med alla filmer som man filmat med mobilen, måste sparas så hon kan få kolla på de när hon är större. Det tycker jag är kul att kolla på när man själv var liten :) Speciellt nu också då man kan se likheterna på mig och Nellie. När jag var liten hade jag exakt det leendet som Nellie har nu, tihi!

Igår kväll var vi hos Carro och Lucas :) Fikade ;)
Sen när vi satt i deras vardagsrum så hoppade Lucas(snart 2 år) runt på en uppblåstbar madrass och det tyckte Nellie var jätteroligt. Hon skrattade som bara den, garvade rättare sagt :D Det var riktigt kul och oväntat. Hon kan skratta, det har hon gjort förut när vi gjort grimaser m.m men inte åt någon bara sådär haha :D Filmade det också, wihoo!

Var hos Sara igår på dagen och åt mat, Lax. Vilket jag inte tycker om egentligen men det var gott :) Så hade hon gjort en riktigt god sås till, mums :)

Nu har Nellie vaknat efter hennes korta lur. På dagarna sover hon typ 2 gånger men bara i 20 minuter varje gång. Fast det gör mig inte så mycket, hon sover ju hela nätterna. Mellan 10-13 timmar i sträck utan mat. Sen får hon morgon flaska och sen sover hon ca 1-2 timmar till. Sköönt! Men det kommer förmodligen inte hålla i sig så jämt hehe. Får njuta så länge det varar ;)

Mysa med Nellie, äta mat, tv :)
Pussohej.

Saknar magen, man kanske är konstig då?! Men jag längtar redan tills nästa graviditet, förlossning och barn. Men får vänta ett tag till iallafall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0