Vad gör man?!

När man har så ont, att man inte kan göra i princip nånting själv, att gå upp ur sängen eller bara vända sig om i sängen är en mardröm. Sätta sig ned, ställa sig upp, stå för länge, sånna enkla saker är riktigt jobbigt nu. Har ont konstant. Som tur är har jag Kimwell som hjälper mig med saker. Ibland får han hålla i mig för att jag ska kunna gå..
Mamma fick ju gå med kryckor pga foglossning, kanske är dags för mig också :/
Folk som inte haft det själv förstår nog inte hur ont det verkligen gör. Men får tänka också att det kommer något gott ur detta! Som jag sa sist , det är ju därför man håller ut.

Igår lunchade jag en snabbis med Rebecca innan jobbet :) Mysigt!
Jobbade från 17-20.30. Helt sjukt, 3 timmar och ändå får så jäkla ont så man vill bara sätta sig ner och börja böla..
Men kommer inte jobba länge till nu, ca 15 timmar i veckan fram till 10 juni. Då blir det graviditetspenning om den går igenom..vilket det borde göra. Lite papper som ska fyllas i bara. Har fått ett läkarintyg nu iallafall! Hoppas verkligen att det går igenom, att jag får gravidpenning. Konstigt om jag inte får det!

Igår kväll efter jobbet blev det bio. Kimwell kom och mötte mig så gick vi i snigelfart till sfbio ( kan inte gå snabbt alls :b). Träffade lite folk där också :) Sen kom Linda och Jerker som vi var där med. Vi satt inte vid samma platser för vi bokade senare än dom, men man pratar ju ändå inte under bion :b Vi såg Pirates of the carribean i 3D .. Riktigt bra var den:) Jack sparrow är så klockren!

Gick hem och typ sov direkt, kl var natten.
Jag kommer nog inte gå på bio nåt mer under graviditen, man sitter inte så bra. Fick lägga kimwells tröja vid svanken och min jacka bakom ryggen:b Men det var mysigt ändå :) Kimwell och jag gick jämt på bio förut när han bodde  sthlm och jag här, lite våran grej hehe :b

Idag fyller min underbara mamma år :) Vi ska hem till dom imorrn kväll och fira henne. Sen blir det släkt kalas nästa vecka :)

Jobb idag samma som igår, från 17.00. Har inget planerat innan det, men får se, kanske blir en till spontan lunch med någon. Man vet aldrig :)

Ha en toppen dag i solen!
Pussohej.

Imorrn ska jag vara barnvakt åt denna lilla sötnos Olivia :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Shit, lider med dig <3 Du är så duktig! Snart är det Augusti :)

2011-05-20 @ 12:49:13
URL: http://billylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0