Sötsaker

Har blivit lite för mycket sötsaker och sånt där onyttigt nu. Måste tänka på vad jag äter. Mer frukt, mindre sött!
Tänk vad skönt att bara vara sugen på nyttiga grejer, jag är ju helt tvärtom.

Oj jäklar, jag tror bebisen vände på sig nu i magen. jäklar, det gjorde nästan ont :P Hon har vänt på sig massor men det kändes inte såhär..hon blir ju större hela tiden så kanske därför det kändes mer nu :)

I helgen så ska jag och Kimwell vara i familjens hus. Alla är iväg på disco SM så huset står tomt. Kan vara skönt att komma ifrån en etta mitt i stan, föredrar då ett stort hus på 300 kvm med trädgård och lugnare miljö. Så vi bosätter oss där över natten :)

Nu ska jag gör lite kaffe!
Pussohej.


Bild 1- 7 februari 2011 Bild 2- 9 maj 2011

På 3 månader har det växt så mycket. Jag kommer ju vara gigantisk där det väl är dags vilket är om ca 3 månader. Än sålänge har jag gått upp ca 4 kilo, vi får väl se hur det ser ut om 3 månader :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0