scaaryy

ska det inte komma ännu en ny fredag den 13 film idag?! :P Nya hela tiden..likadana också.
Har namnsdag idag också, Linn! :)

Igår kväll var jag mamma pappa jennie och flera på saras dansuppvisning. Hon är så himla duktig. Är väldigt stolt över mina båda småsystrar :) I helgen så är Jennie på disco SM och tävlar. Hade så gärna velat vara där och kolla!
På Saras uppvisning var även Sandra (som var min danslärare för många år sen) där och kollade :) var riktigt kul att träffa henne igen, som också är gravid ;) Hon ska ha om ca 7 veckor så det skiljer ca 5 veckor mellan oss. Inte så mycket :)
Åkte hem sen vid ca nio. Kimwell var kvar i västerås, han hjälpte en klasskompis med sin bil och blev då lite sent. Så han kom hem ca elva.
Vi har blivit helt Glee tokiga. Följer nu serien, har kollat på hela säsong 1 och håller på nu med säsong två :D Riktigt bra serie, man blir så glad!

Nu ska jag träffa lite kompisar :)
Pussohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0