Ledig!

Nu är jag ledig heela veckan. Känns konstigt att inte jobba. Men skönt ändå!
Har foglossning vilket gör så jäkla ont i mitt fall..kan knappt röra på mig oftast. Kimwell får hjälpa mig med mycket.

Ska ta tag i matlagning och sånna saker när jag går hemma. Köpte lite receptböcker igår haha. Är ju sämst på att laga mat. Så nu jäklar kommer det bli matlagning och bakning. Ska blir en riktigt jäkla hemmafru när jag går hemma ;)

Har lust att pyssla massa. Vill möblera om här hemma..men kimwell vill inte. Fast jag kanske gör det ändå ;)

Tvn väntar! Pussohej!

Kommentarer
Postat av: Julia

Du har säkert fått tips om det redan, men på gulare.se (tror jag) kan man beställa ett stödbälte. Jag beställde mitt alldeles för sent. Men det håller iallafall ihop bäckenet lite och är bra när man är uppe och går, även om man bara står vid spisen ;) Jag kunde knappt ta mig ur sängen de sista månaderna, vilket var jobbigt när man kissade typ hela tiden på nätterna, och då hjälpte bältet till lite iallafall. Usch, minns de där fruktansvärda smärtorna.. Hoppas att du hittar något sätt att få dem lindrigare! Massa kramar <3

2011-05-10 @ 19:26:58
URL: http://billylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0