hormoneeer

Börjar gråta för verkligen vad som helst. Kan blir riktigt sur för minsta grej också. Både kompisar, familj och pojkvän får ha lite överseende över det :b Tålamod också! Det har inte jag..
Men jag har ju något att skylla på hehe ;)

Blev shopping idag också :/ Oops.. men det var nödvändiga saker, jag LOOVAAAR!
Bebiskläder hittade vi även idag :P Går inte att motså, dom är ju så sjukt söta.

Vi hann med i princip allt idag. Kom hem så sent efter storhandlingen så jag får ta storstädningen imorrn. Det tyckte inte Kimwell var sån dum ide ;)

Man märker verkligen när jag inte har nåt att göra, då kan jag uppdatera bloggen flera gånger på en dag. Annars går det flera dagar emellan. Men jag jobbar ju som sagt inte längre och mina kompisar går i skolan, jobbar, måste plugga eller är sjuka så dom kan inte ses så ofta heller. Då blir det sega dagar..eller att man städar och pysslar. Tvn och datorn håller sig varma om dagarna. Tror vi har på tvn nästan hela dagarna :b om man är hemma alltså. Och datorn stänger vi sällan av, endast om vi åker nånstans då.
Så det blir städning imorrn på dagen.

Imorrn kväll åker jag och Kimwell till Lina, Olle och Olivia. Kanske Hanna, Jotta, Sandra och Jyri. Alla dom fyra är nämligen sjuka så förmodligen kan inte dom vara med.
Det blir grillning, kub och bara ha det mysigt :) Me like!

Ha det gott! Pussohej.

Klippte lugg igår, lite spontant sådär..

Denna bild är tagen för några år sen. Hanna och jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0