Fullspäckad dag

Det blir det minsann.
Har nu fixat med massa papper som ska skickas in till försäkringskassan. Måste först till mamma på hennes jobb, få lite kopior på alla papper. Sen skicka iväg dom. Ska sen iväg till jobbet för att betala min mat för april, så har man det gjort. Efter det drar vi vidare till marieberg för att fortsätta våran shopping från igår. Därefter storhandling, jippie :/ Sen åker vi förmodligen hem och börjar med en rejäl storstädning då vi ska rensa ur de flesta skåpen i köket, behövs verkligen. Då kan vi samtidigt passa på att packa ner sånt vi inte använder nu.

Igår skulle jag träffat en kompis vid fem men sen blev det inte så, därför tvingade jag snällt med min kära pojkvän till marieberg. Vi köpte massa bebiskläder, de vi ska ta hem henne i, alltså hennes första "outfit" :b och sen kan man ju inte motstå att köpa lite mer ;) Köpte även i större storlekar som hon kan ha senare.
Vi tänkte lite att tänk om det nu blir en pojke, ifall hon som kollade såg helt fel, men då får det bli så. Då sparar vi dessa kläder eller ger bort :P blir glad oavsett kön, bara bebisen mår bra!

Vi åkte sen hem till mamma och pappa och åt kvällsmat, åkte hem runt elva.

Nu ska jag äta klart min frukost och sen drar vi iväg :) Fint väder är det också :) wihoo, då blir man på bra humör!

Pussohej.


Den blonda söta tjejen på bilden (malin) ringde mig igår, blev superglad :) Har inte träffats på över två år kom vi fram till. Gick i gymnasiet tillsammans och har setts typ en gång efter det. Men nu kanske hon kommer till helgen så då ska vi passa på att ses :) Bilden är tagen i 2an eller 3an på gymnasiet, alltså ganska så länge sen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0