27+1

Redan inne i vecka 28 nu. Tiden går fort!
Har varit väldigt mycket nu de senaste veckorna.
Jag har som sagt foglossning. Har haft ont hur länge som helst utan att veta vad det är. Trodde ju att det var ischiasnerven men det är det ju då inte. Skönt ändå att veta varför jag har ont, nu kan jag göra något åt det. Har köpt ett stödbälte, har fått övningar av sjukgymnasten som jag gör varje dag.

Jag ska jobba ett tag till men inte längre än 10 juni. Det är då jag får ta ut graviditetspenning som tidigast. Så jag ska söka om det redan nu, men måste först skaffa ett nytt läkarintyg på att jag har foglossning osv. Sen massa annat. Jag borde verkligen få gravidpenning, är konstigt om jag inte får det. Kan inte jobba, har alldeles för ont :( Så bara att hoppas!

Den lilla i magen sparkar som bara den när hon väl är igång.. det är underbart! Fast nu har hon börjat med rejäla sparkar som faktiskt gör ont, hon trycker liksom ut, om det är hand,fot,armbåge eller vad det nu är. Ont men häftigt haha.

Nu ska jag göra mig klar. Ska på lillsyrrans dansföreställning :) Ska bli riktigt kul!

Pussohej!

Bilderna är från i måndags.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0