Idag gäller det!

Har inte varit såhär nervös på väldigt länge. Idag ska vi på ultraljud, kl 13.30. Hoppas verkligen att allt är bra med våran bebis och att vi får veta könet :)
Har inte kunnat sova inatt haha..drömt massa konstiga drömmar, sovit jättedåligt. Låter kanske jättelöjligt att vara så nervös inför detta men det tycker verkligen inte jag. Jag kommer säkert börja gråta innan vi ens får se vad jag har i magen. Sitta och grina inne i väntrummet haha.

Kommer förmodligen lägga upp bilden från ultraljudet senare :)

Efter UL ska vi till våra ex-grannar Lina, Olle och Olivia, till deras hus. Ska bli kul att träffa dom igen, man har verkligen saknat att inte kunna gå över lite då och då till dom. Träffades i princip varje dag, så det blev skillnad. Så dit ska vi sen, men det blir bara en stund för efter det drar vi hem till mamma och pappa. Blir bjudna på middag då mormor också kommer vara där. Därefter åker allihopa ut till Kävesta folkhögskola för att kolla på min lilla syster Saras dansföreställning :) wihoo ,det kommer bli kul :)

Så nu ska jag göra mig klar för dagens alla planer!
See you later, pussohej!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0