I wanna dance!

Blir tokig av att inte få dansa. Har dansat sen jag var ca 7år. Tävlat i discodans sen jag var 12,13år, slutade med tävlandet hösten 2007 för att det krockade med sista terminen i skolan. Efter det har jag inte dansat disco, men började på Ragga/Dancehall det året också :) Men nu går jag inte kvar på det heller, kände inte att jag skulle klara av det tempot med tanke på att en stor mage kommer ivägen.

Tävlingstiden var verkligen det bästa jag varit med om, så mycket minnen därifrån. Vi tävlade i både disco, hiphop och show i början men sen blev det disco för att satsa mer på det. Eftersom vi tävlade på elit-nivå åkte vi mycket på tävlingar utomlands, Europamästerskap och Världsmästerskap! Min dansgrupp hette Smajl och vi var 7 stycken tjejer. Våra danser gjorde vi själva och vi hade så jäkla kul på våra träningar, massa minnen därifrån :) Tävlade på elitnivå i par också med min syster Sara då vi också var med på EM och VM! åhh det var så roligt!

Ragga/dancehall är riktigt kul, man bara skakar allt man har. Mest rumpa tihii ;) Så därför vill jag ha ännu större rumpa, dels för att det är snyggt men också för att kunna shakea ännu mer ;)
Meeen jag får vänta med dansen tills jag inte har en bebis i magen och tills jag har tid. Då jäklar!

Hadet!
Pussohej!


Bild1-Smajl i slovakien på VM
Bild2-Smajl på scen
Bild3-Bilden visar lycka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0