Grattis älskling!

Kimwell fyller 23 år idag :) Blev dock inget "ja må han leva-sjungandes" imorse eftersom han går upp typ halv 6. Men ikväll blir det lite myskväll sen får vi fira honom en annan dag! Han har fått sin present redan, känns konstigt att inte ge present till han idag. Kommer hem sent ikväll också annars hade man ju kunnat göra värsta middagen o så..Jag får väl komma på något :) Sa till han igår kväll att han inte behöver göra något när han kommer hem så som städa,diska,laga mat eller så utan bara slappa, spela eller vad han nu vill göra :P Visst är jag snäll ;) hehe

Grattis älskade pojkvän!
Jag älskar dig
Mahal Kita
I Love you

Sommaren09.

Nu ska jag städa och diska sen äta mat innan jobbet.
SEE YOU! Pussohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0