Fy för...

att betala räkningar :( Alla pengar bara försvinner till ingenting känns det som. Men man måste ju tyvär..

En sak som också stör mig något förbannat mycket är alla som röker. Inget personligt, men just att folk röker. Tycker man inte borde få röka på allmänna platser hur som helst. Jag har Inte valt att få i mig det där jäkla giftet som dom betalar pengar för att få i sig. Fattar verkligen inte varför man ens börjar.. Vissa är så jäkla respektlösa när dom står tex precis vid ingången till något eller tar ett bloss och blåser skiten rätt i ansiktet på en när man går förbi. Näe det är INTE okej!

Mer att bara vara lite förbannad på, jo vädret. Men det kan man ändå inte göra något åt. det är mars månad, bara att ta skiten:b

Jaha man kanske ska vara lite glad också hehe.. jo men jag har varit på rätt bra humör hela dagen. men ibland så måste man bara klaga lite.. Ibland!

Imorrn börjar jag jobba kl 16 så kl ett blir det stan med Hanna och Linda. Innan det ska jag soovaaa.. och göra mig iordning :) Bara vila upp kroppen lite.

Nu blir det lite mat, ja lite sent men var inte så hungrig när jag kom hem, måste äta..har betalat räkningar också så det tog lite tid.
Meeen gonatt och puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0