Fotbollsspelare,discodansare eller kanske karatebebis?!

Ja, hon håller på för fullt i magen. Sparkar som bara den, så mycket så att magen lyfter sig. Det syns verkligen att det sticker upp en fot eller om det kanske är handen (kanske boxning är hennes grej).. läskigt men så sjukt häftigt :)

Idag är jag ledig så jag tänkte att jag inte ska göra nånting idag. Tror jag kan behöva vila kroppen, jag har ju faktiskt en bebis att bära på också :b Inte för att hon väger mycket nu men ändå, magen är i vägen för mycket även om den inte är såå stor nu.
Jaja, hade iallafall planerat att sova tills jag vaknade, vilket jag trodde skulle vara runt tolv men jag vaknade halv tio. Låg kvar i sängen ett tag, det var då hon kom igång och sparkade så låg och tittade på magen helt fascinerad :) Skickade ett sms till Kimwell och berättade haha :b
Gick upp efter ett tag, kände att jag inte var trött nog att kunna somna om eller så, hoppade in i duschen. Gjorde frukost och kollade på tv.
(Igår kväll gjorde jag chokladbollar) Har nu ätit lite chokladbollar och gjort fruktsmoothie, för att vara lite nyttig också liksom ;)
Just nu vill jag kolla på någon film men har sett i princip alla vi har, så jag hoppas att det går bra serier på tv hela dagen. Annars får jag väl hitta på något annat, men vet iallafall att jag ska bara vara hemma och ta det lugnt. Om jag ska åka någonstans är det för att köpa skor till jobbet som är bra att gå i. Men kanske gör det på lördag istället. Som sagt, idag ska jag bara ta det lugnt, inga planer eller så.. kan behövas ibland :)

See you later.
Pussohej!
Zoe, en av våra två katter!
Var bara tvungen att lägga in den här bilden, haha. Vet inte vad hon gör, tror hon sover :P

Hey, jag är världens sötaste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0