Cream Cheese, mums!

Öser på med massa på mackorna, så jäkla gott ;D

Sov lite för länge idag också, men äsch jag kanske behöver det :) Viktigt med vila också! Även om jag hellre gör saker, träffar folk, jobbar osv. Men som sagt, viktigt att ta det lugnt ibland!

Igår gjorde jag inte mycket på dagen. Kollade på film, gjorde mig iordning, städade lite. Vid 18 skjutsade Kimwell mig till Carro. Hon hade fått med sig massa bebiskläder från sin mamma som jag ska få låna :) Kollade igenom allt, såå himla små kläder alltså :P Sen kom hennes son Lucas och pojkvän hem, första gången jag träffade Lucas. Riktigt söt liten 1åring :) Därefter tog vi fram Lucas gamla bebiskläder och det var inte bara lite hehe. Hittade massor som jag kan tänka mig att min bebis ska ha på sig. Så fort vi varit på ultraljud och förhoppningsvis fått veta könet så ska jag hämta kläderna :)

Kimwell kom och hämtade mig senare och vi åkte till shanghai för att beställa hem mat. Vi han precis beställa innan dom stängde :b Blev så sugen på det så vi blev helt enkelt tvunga att ha kinamat ;)

Senare idag åker jag hem till mamma och pappa. Jag och min lillasyster Jennie ska upp på vinden och ta ner våra gamla bebiskläder, jaa jag har blivit tokig! Men man får väl det, va?! Vill bara kolla igenom det man själv hade när man var en liten plutt. Jag ska dock inte upp på vinden, det får Jennie göra, lite mer smidigare än mig just nu hehe.
Dags att ta sig i kragen och göra något vettigt!

(Julia- Du är nog inte den sista som får veta, tror det är väldigt många som inte ännu vet ;) tihii!
Vi får höras så kanske vi kan ses snart :D Hoppas allt går bra med din lilla sötnos! )

Pussohej!

Bild1-Älskling förra året :)
Bild2-Lillsyrran Sara,lillasyrran Jennie&jag
Bild3-Jag på pappas 50årsfest mars09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0