poppar för fullt

Popcorn till kvällsmat låter väl som en bra idé ;)

En hel dag på stan med elin och en kompis till henne. Shoppat lite, köpt presenter o sånt och lunchade :) Var riktigt trevligt!
Senare idag åkte vi till mamma o pappa. Pappa ville ha hjälp av Kimwell att sätta upp ett partytält på tomten för dom ska ha fest imorrn. Jag satt inne och snackade med Jennie och mamma. Åt jordgubbar med mjölk och socker, såååå gott!

Nu är vi hemma och Jennie är också här. Imorrn ska vi upp på stan och förmodligen blir det att man köper något. Men ska ta det lugnt, får inte shoppa upp alla pengar :P Vi sitter nu och käkar massor med popcorn, inne på andra påsen. Blev likadant häromdagen när hon sov över plus massa godis haha..
Men vill bebis ha popcorn så vill hon.. vi säger att det är hon som vill ha ( inte alls jag) ;)

poooopcoooooorn......
Pussohej!

Jennie och jag för ett antal år sen :P Jennie blir så stor nu, fyller 16 år på söndag. Kan inte riktigt fatta det.
Hon är och kommer alltid vara lilla pluttan för mig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0