mys!

Midsommar! Blev midsommarlunch, fika och jordgubbar hemma hos föräldrarna. Hela familjen och mormor :) det var super mysigt.
Nu har Jennie åkt till sina kompisar, mamma och pappa drar nu på fest, jag och Kimwell, sara och robert stannar här och myser. Sara och Robert åker kanske iväg, men förmodligen inte. Så det blir en lugn kväll :)

Vi ska nu sova här hela helgen så har med oss katterna också. Zoe springer och gömmer sig så fort hon kommer in, Ossi hoppar omkring som en hare, snor Pelles (familjens katt) mat och är nyfiken på allt.

Igår var jag, Sara och Jennie på restaurang :) Så mysigt så! Systrarna Hedman. Jennie fick en till födelsedagspresent då också, det var dels därför vi var ute och åt, för att fira henne lite extra :)

Mätt som jag vet inte vad. Ätit så mycket nu så skulle kunna somna, blir så trött när jag ätit :P ska kolla vad sara har för sig nu.. GLAD MIDSOMMAR!

Pussohej!

Kimwell<3
Bild från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0