8 veckor kvar!

Oj vad tiden har gått fort nu.
Jag har ju inte varit särskilt duktig på att uppdatera här heller. Har säkert hänt massor sen sist jag skrev..

Nu har jag verkligen börjat packa. två veckor kvar så har man en ny lägenhet. Det är nästan tomt på väggarna, kartonger överallt, en enda stor röra här hemma. Går inte att städa heller för det kommer ändå stå kartonger överallt. Köksbordet är borta, har tagit det till mamma och pappa för att slipa och måla, vilket vi har börjat med :) Också spjälsängen, slipat och målad. Är dock en del kvar att göra.

Idag kollade vi på en soffa vi hittade på blocket. Det var väldigt fin, såg ny ut. Så nu har vi en (för oss) ny soffa, ska hämta och betala på fredag :) den får stå i garaget hos mamma o pappa :P Har inte direkt plats här.
Var även och kollade på lägenheten vi ska bo i, är en hel del som man vill göra. Speciellt tapeterna, även om dom är nya sen förra året, inte riktigt våran "smak"..
Det som vi ska ha som barnrum är det knallblåa tapeter som inte alls kommer passa med alla färger jag vill ha där :b Så det kommer vi förmodligen göra först :) Men man får ta en sak i taget. Det kostar också..

Hämtat ut en ny mobil idag också med ett nytt och billigt abonnemang..jag är nöjd än så länge.

Min foglossning har bara blivit värre. Har fått hjälp av sjukgymnast med massa grejer men inget har hjälpt. Har lånat mammas kryckor som hon hade när hon också hade foglossning under sina graviditeter, för att avlasta lite, men ändå krångligt att gå runt med dom..går knappt här hemma eftersom det är grejer överallt :b
Men jobbigt är det, går inte att förklara smärtan, gör så jäkla ont..
Klarar inte av att gå till tex stan, vilket tar endast fem min..Har svårt att gå till Ica som ligger typ runt hörnet. Har mycket sammandragningar också, även fått förvärkar, men inte mycket än så länge. Så det är ändå tur att jag inte jobbar, kanske ungen ploppar ut på jobbet :P Nädå..men många i min släkt tror att det blir tidigare än 9 augusti. Vi får se helt enkelt ;) Hoppas bara jag inte går över tiden!

Jag tror inte att jag har sagt några namn som vi har?!  Vi har som tre favoriter: Nellie, Melody och Molly :) Sen har vi även Lily och Melissa. Vi har redan bestämt oss för ett men det tänker jag inte säga ;) OM det nu skulle bli en pojke har vi: Jamie som första alternativ, sen även Lucas och Billie..Jag tycker också att Liam är jättefint men det vill inte Kimwell ha :b
Och nu är det ju så att vi ska inte ha såhär många barn, det är bara namnförslag ;)
(But you never know, mohaha)

Idag är jag 32+0 veckor:)

Så, nu har jag fått skriva av mig lite.
Resten av veckan ser ut såhär änsålänge:
Imorrn blir det stan med Elin, köpa lite presenter.
Fredag, hämta soffa, sen till Danni på födelsedagsfest.
Lördag, kanske sthlm på dagen, sen förmodligen barnvakt tillsammans med Hanna till olivia :)
Söndag, Jennie syster blir 16 år (gahhh,helt sjukt), kalas för henne!

See you!
Pussohej.

OJ Så gammal bild :D Nyårsafton 07/08 tror jag.

Jag,Danni och Hanna :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0