trötter

Går och lägger mig alldeles för sent. Blir oftast inte tidigare än ett på natten. Igår blev det tre..
Men har lite svårt att sova också, ont i kroppen, svårt att ligga på en sida för länge, måste gå på toa minst 3 gånger om natten, vaknar hela tiden, drömmer riktigt konstiga drömmar. Så tror att detta bidrar till den dåliga sömnen.
Sen vaknar man vid den här tiden och dagen är typ borta. Kl 9 är en bra tid att gå upp, då har man heeela dagen kvar när man ätit frukost och gjort sig klar. Det är skönt tycker jag :)

Skulle träffat en kompis idag, men planerna ändrades fick jag veta nu på morgonen. Det blir istället en heldag här hemma och göra iordning allt. Försöka hinna klart med garderoben. Stötte på endel problem igår när Kimwell skulle sätta upp allt, väggen klarar typ inte av det. Men Kimwell löser det där, litar på han :)

Igår kväll var jag och familjen och kollade på Jennies dansföreställning Tres-pass! Riktigt bra :) Är så stolt över henne, så himla duktig! Likaså min andra lillasyster, dom är grymma båda två. :)

Så fort jag kan och orkar så ska jag banne mig ta tag i träningen, har ju inga muskler kvar känns det som :P Har bett Sara puscha mig, vilket betyder att hon kommer träna skiten ur mig. Sen ska jag börja dansa igen, måste dansa, så är det bara. Kan inte kolla på dans utan att man vill själv hoppa in och vara med :) Världens roligaste och bästa sport enligt mig ;)

Näe, nu ska jag ta mig upp ur soffan och göra frukost. Kanske en kopp kaffe kan pigga upp mig!
hadet.
Pussohej!

Bild från igår när jag skulle till Jennies dansuppvisning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0