Söndag

som den ska vara. Tråkig, lugn och godis :p
Ligger i soffan, så skönt att ha en divan soffa. Ångrar inte köpet av denna soffa :)
Kimwell spelar..
Ossi ligger bredvid mig och vill mysa. Han ligger helt utsträckt på rygg haha,  Zoe har väl lagt sig nånstans där man inte kommer åt henne. Knasiga katter vi har :b
Lilla bebisen i magen är lugn, kanske sover?!

Gjorde ett ryck igår och packade upp alla kläder, så rummet som ska vara bebisrum senare är nu som en enda stor garderob. Den riktiga stora garderoben(walk-in-closet) håller vi på att måla om och så ska vi sätta upp lite hyllor och stång så man kan hänga upp kläder där, sen en spegelvägg på ena väggen. Men får ta lite i taget. Barnrummet ska ju målas också..endel att göra med andra ord :P

Skönt ska det bli när allt är klart. Har så underbara vänner och familj som ställer upp och hjälper oss. Jag kan ju inte göra så mycket, fast jag gör massor ändå. Borde ta det lugnt mer, men är så ivrig av mig och vill bara att allt ska bli klart på en gång, istället för att dra ut på det. En stressfaktor bara det för mig..Har varit alldeles för mycket stress och oro nu på sista tiden. Inte bra! Hormonerna är inte roliga, helgen har varit riktigt jobbig, har kunnat börja gråta helt plötsligt för kanske ingenting. Man blir ju lite rädd för sig själv haha..
Sist var igår kväll när jag skulle göra mig iordning för att gå ut och äta. Blev helt galen på mitt hår, fick inte till det som jag ville och blev jättesur, irriterad och jätteledsen. Satt och grät och Kimwell undrade vad det var, han fattade ingenting, sa att du är jättefin.. massa sånt. Men det hjälper liksom inte, man är bara så ledsen och allt är skit. Jag skrek typ att jag klipper snart av allt hår. Kimwell svarade direkt att nej älskling gör inte det, du får inte.. lova det?! haha. Det tog ett tag innan jag kunde lova att inte klippa av allt hår :P
Skulle aldrig göra det men var som sagt riktigt arg och ledsen för att jag inte blev nöjd med frisyren. Låter ju skitlöjligt, men kan inte rå för det :P

Förstår egentligen inte hur man klarar av att leva med en gravid kvinna. Men dom måste, dom måste finnas där för minsta lilla grej och stötta och trösta. Oavsett vad! Kärlek är det viktigaste, att visa kärlek och uppskattning. Ett MÅSTE! :)

Nu kom den lilla igång. Förmodligen för allt godis jag sitter och proppar i mig. Har blivit alldeles för mycket onyttigt den senaste tiden. Så fr.o.m imorrn blir det ändring på det. Då ska vi laga riktigt mat och äta massor med nyttigt :) Så får man självklart unna sig lite då och då. Jag behöver iallafall nåt litet sött varje dag. Men att man kompenserar med nyttigt :)

Igår kväll var vi ute och åt på Effesos med min syster sara och henne pojkvän robert, sen drog vi hem till oss och kollade på film och hade mysigt :)
Idag blir som sagt lugn, men måste ut till marieberg för att köpa lite grejer, sen till mamma och pappa för att hämta en apparat för att raka av kimwells hår :b Inte allt men måste raka och klippa en hel del. Jag vill dock att han ska spara ut igen men han vill ha sin tuppkam. Det är ju jag som håller i rakapparaten (eller vad det nu heter) så han får inte göra mig arg eller ledsen, då kan vad som helst hända ;) haha.. Får väl se om han har nåt hår kvar på huvudet efter..

Dags att göra sig klar för att åka.
Får se vad dagen har att erbjuda!
Pussohej :)

Kimwell tidigare frisyr.
Så som jag vill att han ska ha ;)

Och såhär har han nu, tuppkam.

(tycker det är riktigt snyggt också :) men föredrar frisyren ovanför)

Any comments? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0