four weeks to go

Om ens det..
Är hela 36 veckor gångna nu, går in i vecka 37 imorrn :)
Just nu håller hon på för fullt i magen. Har gjort det hela kvällen. Trycker ut och trycker ner som bara den, sammandragningar vääldigt ofta. Även om jag bara sitter och tar det lugnt, som nu.
Massa annat som har hänt som visar på att förlossningen är på gång ;) Ingen tror att jag kommer gå in i augusti (BF 9 aug). Men det återstår att se, kan ju hända att jag går över, men vore konstigt.
Hon verkar iallafall vilja komma ut nu, så som hon håller på :p

Idag har vi varit ute på ikea o lite annat. Handlat massa till våran walk-in-closet, hyllor och sånt. Köpt lite annat också, så imorrn blir det massa fix. Ska bli skönt att kunna lägga och hänga in alla kläder där inne, då kan vi få ordning på barnrummet som vi ska måla om också. Måste bli klart innan den lilla kommer för vill inte hålla på med sånt när hon är här. Då vill jag ha allt klart, lugn och ro! Så vi har en del att göra, helst innan nästa vecka är slut vill jag ha allt klart :p Men det ska nog gå :)

Nu blev jag sugen på glass..
Pussohej!

Bebis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0