Baka en kaka!

Ja, jag ska faktiskt baka. Att jag ska göra det är stort alltså..men jag tycker det är dags att jag tar tag i det nu :P
Blir chokladmuffins och citronkaka. Sen har jag köpt lite annat gott. Får besök av mamma,pappa,syster(båda eller en av dom) och mormor :) Mysigt!

Har massa att städa.
Gick upp när Kimwell gick upp runt 7, han är iväg och fiskar nu med några kompisar.
Jag började diska och göra det lite fint, åt frukost. Satt i soffan och tog det lugnt en stund, blev så trött att jag somnade en stund. Inte bra, man känner sig typ bakis om man tar en powernap sådär. Så nu måste jag verkligen ta tag i städandet och hinna fräscha till mig själv också. OCH baka!

Måste ju tillägga att barnrummet är färdigmålat :D så nu fattas bara tavlor på väggarna och lite mer färger, hyllor och senare massa leksaker :D Än sålänge har vi våran gamla soffa därinne men så fort lillan ska sova i sitt eget rum så kommer den tas ut och åka hem till mamma o pappa, lillsyrran vill ha den :) Ser fram emot att fixa därinne :)

Lite bilder från den senaste tiden.


En stoor bulle i ungnen

Fika med Hanna häromdagen på Bara Vara :)

Min nya favorit, Mint ;)

 

lallaalalal!

Lunchade på Marieberg mitt i allt shoppande :)

Har inget emot att se på när mannen jobbar och sliter ;) sista målningen igår är detta.

 

Ha det.

pussohej! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0