"Snyggaste ugnen i stan"

Ja så stod det på min whiteboards tavla efter att min kompis varit här hemma härom dagen :)
Hade just berättat för henne då om nyheten ;)

Innan jobbet gick jag och Kimwell upp till stan och åt lunch tillsammans.
Ikväll har det inte hänt mycket.
Ont i magen..tydligen så kan den lilla i magen sparka redan nu(15+3) men att det känns mer som bubbel i magen. Kanske han/hon kör lite karate eller något just nu :P

Såg sista fem minuterna av Livet på BB förut och kunde inte hindra mig från att börja gråta när den nyblivna mamman fick hålla sin lilla bebis för första gången :) Helt sjukt underbart!

Nu ska jag skära upp lite apelsin klyftor, få i mig lite vitaminer :)


Pussohej!   
                 
                                                       Jag och Kimwell <3


Kommentarer
Postat av: Hej

Grattis!

2011-02-17 @ 08:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0