Underbar helg, forts.

i lördags gick Jennie upp tidigt pga dansavslutning, jag gick visserligen också upp då.
Nu fick jag helt blackout, kommer inte ihåg vad jag gjorde i lördags på dagen. Men tror jag och Nellie bara var hemma, städade och gjorde det fint innan Kimwell och Aniceta(hans mamma) skulle komma. Jo justja, jag gick iväg och lämnade tillbaka filmen vi hyrt på ekershallen. Spöregn och kallt, inte roligt! Men då fick man sig en promenad iallafall :P

Kimwell och Anni kom ca halv sex på kvällen. Hon hade med sig massa julklappar också tihi, men får hålla mig till julafton. Det mesta är till Nellie då ;) Åt kvällsmat och kollade film senare på kvällen.
Anni mös såklart med Nellie också innan det var sängdags för lillan :)

I söndags sov vi föör länge. Eller Nellie ville ha mat runt 09.00 sen somnade vi alla såklart om. Hon fick ligga och mysa med oss i sängen sen somnade vi en efter en hehe :)
Gick väl upp halv tolv, inte okej! Dagen är bara borta då ju. Men det blev frukost och sen åkte Kimwell och svärmor och handlade ännu mer julklappar, på babyproffsen bla. såå nyfiken! Men neej, får hålla fingrarna i styr i 18 dagar till.

Jag städade iordning och gjorde god mat. Mamma och pappa kom hit vid halv fyra, då jag stod och lagade mat. Blev så mycket mat så dom fick självklart också. riktigt goda biffar alltså, det måste jag säga. JAG gjorde dom liksom och dom blev goda haha. Jag kan också serru!
Kimwell och anni kom hem vid ca fyra, så åt vi och hade trevligt. Vid fem drog vi upp till stan och kollade på O Helga Natt allihopa :) Så mysigt! (blir dock sä jäkla irriterad på folk som står och röker i folkmassan)
När det var slut träffade vi på Hanna och Jonatan :D men bara en snabbis för vi alla frös om tårna så drog hem sen.
Då blev det fika :)
Sen lagom till Nellie skulle sova vid 20.00 åkte mamma och pappa hem.

Hade en riktigt underbar helg! Fler sånna här behövs.
Älskar att ha massor att göra. Så sjukt tråkigt att bara sitta hemma. Fast jag har ju min lilla älskling som är så underbar att mysa och leka med :) Men tycker om att ha folk här eller vara hos andra eller bara ha nåt att göra :)

Nu ska jag inte skriva mer i detta inlägg, blir så mycket att läsa då :P
Hadet toppen!
Pussohej.

ps. nu har jag lagt in nyare bilder på datorn så de som jag lägger upp hädanefter(och de från igår) är från när Nellie är 3 månader till nu :) Lite blandat ordning :b
Har inga bilder från helgen så får bli lite andra bilder :)

<3
Nellie ca 3 mån.



Tjejen tycker om att bada ;)
Nu får hon dock bada med oss i badkaret pga att hon plaskar för mycket :P

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0