Säg åt mig!

Inte bra det här. Gå in på blocket och kolla lägenheter. VARFÖR gör jag det när vi trivs så bra här. Jo för man hittar sååå fina lägenheter som man hellre skulle vilja ha. Vem vill inte ha en etagelägenhet med 5 rum och 125 kvm? För en inte alls så hög hyra för en sån fin lägenhet, centralt också! NEEEJ!!!!!!!!! Snälla säg att vi har en jättefin lägenhet och att det är inte värt att flytta?! Ni som varit här, säg NEJ till mig hahah.
(okej, Linn har blivit lite galen)

Näe vi säger hejdå!
PUssss


ehh, bilden har ju verkligen inget sammanhang med inlägget, men detta var några av mina pepparkakor som jag bakade när systrarna var här :b

SOO BEAUTIFUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0