loppis bloppis?

har så galet mycket kläder som bara ligger i garderoben. OCH massa kvar hos mamma och pappa som jag en gång rensat undan. Men man tänker att den här kanske jag vill ha senare, eller den här kan jag använda men så gör man inte det. Har sett många bloggar ha såkallad bloppis. Kanske man skulle testa och lägga ut lite kläder och se om det finns något intresse?!
Priserna kommer ju vara typ 10-100 kr..får fundera lite mer. Måste gå igenom allt igen vilket kan ta ett tag :/

Har rensat ur Nellie garderob, det mesta iaf. Nu kan hon verkligen inte ha strl 56 längre. 62 eller 68 och ska man köpa något blir det strl 68 eller 74. 62 kommer hon inte kunna ha länge till :b

Nu ligger snuttan och sover en stund.
Jag ska passa på att dricka upp min stoora kopp kaffe.
När Kimwell kommer hem ska vi åka och handla.
Ska väl plocka undan här hemma också. Åh igår fixade jag lite i det som ska bli nellies rum. Satte upp tavlor och hyllor osv :) Det börjar likna något! Älskar att fixa med hemmet. I love heminredning ;)

Jaja, kaffet var det ju.


(min kamera på min iphone funkar inte så har inga bilder från de senaste dagarna)


Nellie har fastnat för tvn. Men vet inte riktigt vad hon tyckte om det hon såg?! :P

-Ohh,spännande!

 

-Uuschh, killbaciller

 

-Fast jag kan ju pussa mamma istället!

 

PUSSOHEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0