Kaffe och Långstrump

Precis som rubriken lyder. Dricker en stoor kopp kaffe vilket jag känner behövs och så ska jag kolla på Pippi Långstrump. Höromdagen så blev jag så sugen att se Pippi filmerna, speciellt när man inte mår tipptopp så är disney och astrid lindgren filmer toppen! Bli 10 år igen :)

Skulle gått på promenad med en mamma från föräldragruppen idag, men känner mig hängig och är fortfarande förkyld så blir tyvär inte av. Har fått ont i kinden, känns som tandvärk fast det är kinden som är ond. jaja..får hoppas det försvinner till ikväll när det blir myskväll med systrar och kusin!

justja, pippi var det!
Hejsålänge.
Pussohej!

Mina älsklingar<3
(När Nellie var ca 1,5 månad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0