Glader!

Kl ett idag träffade jag Lisa och Karin som jag inte träffat på evigheter så det var riktigt trevligt :) Köpte lunch att ta det och gick hem till Karins nya otroligt fina lägenhet. Så blev det bullar och lite knäck också, mums! Blev väldigt mätt efter så har inte orkat äta någon kvällsmat :P

Kl tre kom Kimwell och hämtade mig och Nellie så åkte vi till badet i brickebacken för att kolla på babysim. Så nu vet vi lite mer hur det går till :) Vi ska börja den 8 januari :D så kuul ska det bli och Nellie som älskar att bada än sålänge iallafall :D

Vi halv fem var vi hemma hos mamma och pappa för att färga håret på min moster Karin som också kom dit då. Vill inte hålla på med hårfärgning här hemma pga Nellie, men hos mamma o pappa så kan vi vara på nedervåningen utan att det luktar på övervåningen.
Färgen blev super snygg på Karin :)
Sen åkte vi hem runt sju.

Nellie har fått bada och har sovit ett tag nu.
Har ätit lite fil och toast, man kanske ska fortsätta på den där paradisasken ;)
Hadet gott!
Pussohej.


Lillpluttan igår!


En flörtig liten dam ;) haha


Igårkväll och kvällens nyttigheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0