Cake and stuff

Varit på stan med Nattis och hennes lilla ludvig, o Nellie var ju såklart med :) Kollade lite barnkläder, går ju inte att inte titta liksom. Men jag köpte bara hårfärg och tårtor. Var så härligt att gå ute när snön låg som ett fint täcke på gatorna :)

Vid 18 hade vi ett litet firande för Kimwell eftersom han slutat sin utbildning :) Därav tårtor! Så då hade vi fina vänner här och min mamma och pappa :) Tack allihopa! Detta visste då inte Kimwell om fören han kom in ;)

Han fick lite presenter också :)
Av mig får en hel dag att shoppa massa till han själv, för det händer inte ofta och han behöver tex kläder enligt han själv :) Och jag betalar såklart ;) Så blir det bio på kvällen vilket han fick presentkort på av mamma och pappa. Också en bra anledning för dom att vara barnvakt vilket dom ville :)

Nellie sover, Kimwell spelar..jahapp vad ska man göra nu då?!
Diska kanske..

En bra dag! Thank you :)
Pussohej!



Blandade bilder på Nellie!

Tröttis!

 

Busfrö som oftast!

 

Lite finurlig sådär!

 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0