Trött mamma

och äntligen en trött dotter. Hon blev inte mätt av att amma, mjölken måste tagit slut för tillfället så fick ge henne ersättning också och nu har hon slocknat. Är själv inte helt kry, kom idag hemma hos mamma och pappa. Började nysa hela tiden som jag brukar när jag är på väg att bli sjuk. Sen börjar näsan irritera och även ögonen. Men hoppas det är över till imorrn, brukar inte hålla i sig så länge. Annars blir det att ställa in planerna för morgondagen vilket jag inte vill göra. Då kommer Rebecca hit :)

Sov hos mamma o pappa inatt, mysigt! Nellie var så snäll också, sov mest hehe :b Spenderade även i princip hela dagen idag där. Djungel George gick på tv så jag och lillsyrran kollade på den ;) Åt lunch allihopa också. Sen runt halv sex åkte vi hemmåt. Slappade framför tvn, kollade på film och sen på några How I Met Your Mother -avsnitt. Efter det ville Kimwell spela och så snäll som jag är lät jag han göra det ;) hehe. Jag har sen dess suttit i soffan och försökt få en liten skrutt att bli mätt.. tillslut så ;)

Jag är riktigt trött men känner ändå inte för att sova..knasigt!
Ska ladda över bilder till datorn och sen skicka efter dom på framkallning :) Måste ju ha lite foton upphängda på lillan här hemma :)

Hadet.
Pussohej!

Nellie i magen :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0