sleepy baby

Nu har Nellie sovit sen halv sju imorse, sover fortfarande. Tror dock att hon kommer vakna snart. Hon sov väldigt bra inatt. Visserligen somnade jag väldigt sent men hon var väldigt lugn igår. Som alla andra dagar, men hon har sovit mycket mer dom senaste dagarna. Idag är hon en vecka gammal :D Har ingen koll på dagarna längre. Det enda man gör är byter blöja, ammar, tittar på en underbar lite bebis hela dagarna. Kan liksom inte slita mig från henne :b

Fick förfrågan att skriva en förlossningsberättelse, vilket jag gärna gör :) Lovar att det kommer upp en snart. Måste ha Kimwell med mig för att komma ihåg allt, man var ju lite groggis av lustgasen haha..

Fanny, jag kommer ihåg dig :) Tack så mycket! Då har vi båda två sötnosar som heter Nellie ;)

Julia, tack sötnos :) Vi måste absolut ses med småttingarna snart :) <3

Idag började Kimwell sin praktik som kommer vara i två veckor. Lillan kom väldigt lägligt för nu hann kimwell vara hemma med oss iallafall en vecka vilket var helt underbart :)
Hanna ska komma hit idag, vi ska ut på en promenad. Känner att jag behöver komma ut och gå lite. Har inga muskler kvar haha, känns inte okej. så fort jag mår bra ska jag allt börja träna :)

Igår var vi hemma hos mamma och pappa och firade min syster Sara som fyllde 20 år den 26 :) <3 Familj och släkt, mat och fika, presenter och sång :) Även Nellie fick presenter av sin (gammel)farmor&(gammel)farfar, (gammel)mormor, moster Jennie och sin mormor och morfar :)  Min farmor, farfar och mormor vill inte bli kallade gammel, dom känner sig så gamla då hehe ;)

När Hanna och Jonatan var här och hälsade på fick Nellie en jättefin filt som Hanna sytt själv <3 :)

Näe nu måste jag äta något. Hon sover fortfarande så det är nu jag måste passa på :b Är ju själv nu också, ingen karl att köra med haha ;)

Hadet.
Pussohej!

Åhhh vad jag älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Otroligt vilken söt dotter du fått! Visst är det uuuunderbart!

2011-08-01 @ 12:43:49
URL: http://nakeddays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0