WoHoo!

Då har man fått lön idag :) det blir en shoppingrunda på stan med Rebecca innan jobbet. MEN jag ska INTE köpa något jag inte behöver...

Kvällens planer blir inte alls lika roliga, det blir städning, diska, städa, städa, handla, städa.. ser vi fram emot!
Men vi måste, imorrn åker vi till mina kusiner i Uppsala så man vill ha fint när man kommer hem sen på kvällen.

Men nu ska jag göra mig iordning.
Har inte blivit så långa inlägg..får ta det när jag har tid :)

Justja, idag har jag gått in i vecka 25 :) 24+1. Tiden går fort!
Magen har inte vuxit så mycket på de senaste veckorna dock, men det kommer säkert växa jättemycket jättesnabbt snart :b

Från i söndags :) 23+4 veckor.

Hadegott! Pussohej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0