Glader Påsker!

Igår var vi i Uppsala hos kusinerna :) Riktigt kul att få träffa dom igen :)
Träffas inte så ofta, men nästa gång blir redan när Joanna tar studenten där 1a juni.
När vi kom dit igår så bjöds det på god mat, vi satt ute i solen och hade det skönt. Spelade kubb :) Vi grillade på kvällen, mums!

Kände mig lite risig igår, nös väldigt mycket. Tänkte att det kanske bara är lite allergi (är inte allergisk mot något, men man vet aldrig) så det kanske går över. Imorse var det inte bättre, ögonen rann och näsan irriterade. Nös HELA TIDEN! Åkte till mamma och pappa vid halv tolv, farmor och farfar kom dit också. Fikade lite. Därefter åkte allihopa till mormor där släkten också var. Åt påskmat och fikade!
Mådde inte alls bra under hela tiden.
Åkte hem och skulle göra oss iordning för att åka på födelsedagsfest ikväll, men hade då börjar känna mig febrig med frossa o så. Nyser konstant, fyfaan!
Så nu ligger jag nerbäddad i soffan och mår väl inte så bra.

Lillan sparkar som bara den, hon har gjort det jättemycket nu under helgen :) rör på sig massa, undrar vad hon har för sig därinne :)

Nu ska jag göra mig något att äta. Blir något enkelt, orkar inte stå och laga mat :b
Glad Påsk och ha det bra!
Pussohej.

(Ska lägga upp lite bilder från Uppsala men just nu så går det rätt så segt så tar det en annan dag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0