Bilder :)

Tänkte lägga upp lite bilder. Har inte haft någon tid eller ork att uppdatera här. Idag har jag inte mått bra alls. Igår kväll när jag kom hem efter jobbet kunde jag knappt stå, inte sitta heller och om jag ligger stilla ett tag så måste jag ha hjälp att vända på mig eller kommer upp. Inte kul, nej! Det är förmodligen ischias nerven. Har så sjukt ont.
Men jaja, bilder var det :P

Min älskade lillasyster Jennie gav oss denna söta "One Piece" bodyn för den lilla bebisen :) Hon har sytt den helt själv :)

Denna bild togs för några dagar sen :)

Man ser knappt min mage på denna bild :P

Här ser man allt bullen ;)

 

De tre sista bilderna togs igår kväll (22+4 veckor)

Idag ringde min barnmorska så nu har vi tid inbokad för nästa träff. Vi har också anmält oss till föräldragrupp. Spännande :) Vi ska då när vi träffar barnmorskan boka träff med en läkare, ska ta reda på varför jag har så ont. Om det är ischias nerven eller en början till foglossning(hoppas inte, mamma fick gå på kryckor när hon hade det). Får se helt enkelt.

Kimwell är nu och hämtar hem mat från Shanghai, mums :D Man skulle kunna sitta ute och äta nu, vi har en helt underbar uteplats :) Annars blir det mysa ner sig i soffan och äta :)

Ska vila vila och åter vila, vill inte må dåligt imorrn också.

Ha en riktigt skön kväll :) Pussohej.


Kommentarer
Postat av: Julia

Jättefina bilder!

Och håller tummarna att det inte är foglossning! Jag hade det från vecka 12, fyfan. Det bästa: akupuktur!

<3

2011-04-11 @ 21:21:35
URL: http://billylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0